MOA SALTHOLMEN

Välkomna!
Ja men hej på er! Äntligen bestämde jag mig för att faktiskt skapa en blogg, i o med att min syster Natalia bloggar och verkligen tjatat sönder på mig att skapa en blogg i flera månader nu, så tänkte jag varför inte? Älskar verkligen att skriva, och ifall någon vill läsa om vad jag har för mig, härligt! Om inte... har iallafall Natalia och Anki som läsare! Haha, skämt åsido. Älskar som sagt att skriva, har alltid gjort, kanske lite svårt att tro? Eller varför skulle det, men har hört det förut och folk blir så chockade att inte bara "fula, nördiga" tjejer skriver/läser ? Haha ? Men aja, har inte så mycket mer att skriva just nu, ville bara få första inlägget överstökat. Har ni något speciellt ni vill att jag ska skriva om? Skriv en kommentar isåfall. Vi hörs i nästa inlägg, PUSS!
#1 - Natalia Jaak Ali

#1 läsare! Kämpa på nu syrran kmr ge dig shoutout så oroa dig inte ;)

Svar: Haha men omg..😂
MOA SALTHOLMEN

#2 - Anki Ali

Bästa Moa!!!!❤❤❤

Svar: Du är allrabäst Anki💗
MOA SALTHOLMEN

#3 - Andrea Norrman

Världens bästa lillasyster❤ En shoutout får du även från mig! Kanske hjälper lite mer haha.

Svar: Men åhh tack världens bästa syster 😘 Saknar er sååå mycket
MOA SALTHOLMEN

#4 - Frida Ekman

Åh vad härligt att du skaffat en blogg Moa😊 Ser fram emot att läsa den👍🏼❤

Svar: Tack fina Frida😘❤
MOA SALTHOLMEN

#5 - Josefine Moberg

Så kul att du skaffat en blogg Moa! Hoppas det går bra, flyter på osv OCH framförallt att du trivs! Lite idéer till inlägg... kanske svara på en Q&A ? Så man får lära känna dig lite bättre? Eller någon slags haul? Blogga om din dag? Hur har den varit? Kommer nog inte på något mer just nu, men skriv vad du själv känner för och vill, det är ju trots allt din blogg! Lycka till 💕

Svar: Tack fina Jossan! Det värmer att höra, och tack för förslagen! Massa kärlek till dig ❤️
MOA SALTHOLMEN

#6 - Erika S

Fina Moa lycka till med din nya blogg. Kommer absolut att fortsätta läsa! Något du kan skriva om är kanske lite mer om dig själv? Din familj, vänner , ditt liv ... Bara ett förslag! Kram :)

Svar: Tack så mycket. Bra förslag! Kram på dig
MOA SALTHOLMEN